Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A metacognitive visuospatial working memory training for children Sara CAVIOLA
2009
2 1 p. 122-136
artikel
2 Calibration of comprehension and performance in L2 reading Seda SARAC
2009
2 1 p. 167-179
artikel
3 Children's metamemory: A review of the literature and implications for the classroom Kristen KARABLY
2009
2 1 p. 32-52
artikel
4 Contributions of Metacognitive and Self-Regulated Learning Theories to Investigations of Calibration of Comprehension Stephanie STOLP
2009
2 1 p. 7-31
artikel
5 Developing a pedagogical problem solving view for mathematics teachers with two reflection programs Bracha KRAMARSKI
2009
2 1 p. 137-153
artikel
6 Do university students know how they perform? Annalisa VARSARI
2009
2 1 p. 180-198
artikel
7 Introduction: Metacognition, more than the lognes monster? Annemie DESOETE
2009
2 1 p. 1-6
artikel
8 Learner Autonomy, Self Regulation and Metacognition Feryal CUBUKCU
2009
2 1 p. 53-64
artikel
9 Mathematics and metacognition in adolescents and adults with learning disabilities Annemie DESOETE
2009
2 1 p. 82-100
artikel
10 Metacognition, study habits and attitudes Gokhan ÖZSOY
2009
2 1 p. 154-166
artikel
11 Self-regulated learning using multimedia programs in Dentistry posgraduate students. A multimethod approach Miguel Rivas LLORET
2009
2 1 p. 101-121
artikel
12 The Role of Self-Regulated Strategies and Goal Orientation in Predicting Achievement of Elementary School Children Anastasia KITSANTAS
2009
2 1 p. 65-81
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland