Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
12 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A metacognitive visuospatial working memory training for children
Sara CAVIOLA
2009
2
1
p. 122-136
artikel
2
Calibration of comprehension and performance in L2 reading
Seda SARAC
2009
2
1
p. 167-179
artikel
3
Children's metamemory: A review of the literature and implications for the classroom
Kristen KARABLY
2009
2
1
p. 32-52
artikel
4
Contributions of Metacognitive and Self-Regulated Learning Theories to Investigations of Calibration of Comprehension
Stephanie STOLP
2009
2
1
p. 7-31
artikel
5
Developing a pedagogical problem solving view for mathematics teachers with two reflection programs
Bracha KRAMARSKI
2009
2
1
p. 137-153
artikel
6
Do university students know how they perform?
Annalisa VARSARI
2009
2
1
p. 180-198
artikel
7
Introduction: Metacognition, more than the lognes monster?
Annemie DESOETE
2009
2
1
p. 1-6
artikel
8
Learner Autonomy, Self Regulation and Metacognition
Feryal CUBUKCU
2009
2
1
p. 53-64
artikel
9
Mathematics and metacognition in adolescents and adults with learning disabilities
Annemie DESOETE
2009
2
1
p. 82-100
artikel
10
Metacognition, study habits and attitudes
Gokhan ÖZSOY
2009
2
1
p. 154-166
artikel
11
Self-regulated learning using multimedia programs in Dentistry posgraduate students. A multimethod approach
Miguel Rivas LLORET
2009
2
1
p. 101-121
artikel
12
The Role of Self-Regulated Strategies and Goal Orientation in Predicting Achievement of Elementary School Children
Anastasia KITSANTAS
2009
2
1
p. 65-81
artikel
12 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland