Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Action research in partnership: establishing teachers as key players
Carter, Karen
1998
6
2
p. 275-303
artikel
2
Critical Practitioner Inquiry and the Transformation of Teacher Education in Namibia
Zeichner, Kenneth M.
1998
6
2
p. 183-203
artikel
3
Exploring the labyrinth of first and second order inquiry in action research
Losito, Bruno
1998
6
2
p. 219-240
artikel
4
“If the mountain won't come to McCormick ….” improving pupils' classroom performance: a practitioner's case study
McCormick, John
1998
6
2
p. 305-319
artikel
5
Supporting teachers' professional development in a developing country through practice-based inquiry and distance learning: some key issues
Ebbutt, David
1998
6
2
p. 205-218
artikel
6
The care programme approach: whose is it? empowering users in the care programme process
Loveland, Betty
1998
6
2
p. 321-336
artikel
7
The flexible role of the researcher within the changing context of practice: forms of collaboration
Perez, A. I.
1998
6
2
p. 241-255
artikel
8
Working with the different selves of teachers: beyond comfortable collaboration[1]
Day, Christopher
1998
6
2
p. 255-275
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring