Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Fair Test? Illusion or reality
Linn, Marcia C.
1995
2
3
p. 345-351
artikel
2
Curriculum-based Continuous Assessment: a framework for concepts, procedures and policy
Nitko, Anthony J.
1995
2
3
p. 321-337
artikel
3
Editorial
1995
2
3
p. 245-248
artikel
4
Investigating Teacher Assessment in Infant Classrooms: methodological problems and emerging issues
Torrance, Harry
1995
2
3
p. 305-320
artikel
5
Notes on Contributors
1995
2
3
p. 359-360
artikel
6
Sources of Inequity: understanding students' responses to assessment
Murphy, Patricia
1995
2
3
p. 249-270
artikel
7
The Assessment of Bilingual Children
Baker, Colin
1995
2
3
p. 353-357
artikel
8
Undermining Gender Stereotypes: examination and coursework performance in the UK at 16
Elwood, Jannette
1995
2
3
p. 283-303
artikel
9
What Do We Mean by Equity in Relation to Assessment?
Gipps, Caroline
1995
2
3
p. 271-281
artikel
10
What Kind of Learning Does Self-assessment Drive? Developing a 'nose' for quality: comments on Klenowski (1995)
Claxton, Guy
1995
2
3
p. 339-343
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland