Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A multilevel analysis of Japanese middle school student and school socioeconomic status influence on mathematics achievement Takashiro, Naomi
2016
29 3 p. 247-267
artikel
2 Criteria-referenced formative assessment in the arts Chen, Fei
2017
29 3 p. 297-314
artikel
3 Might progress assessments hinder equitable progress? Evidence from England Alcott, Benjamin
2017
29 3 p. 269-296
artikel
4 PISA mathematics and reading performance differences of mainstream European and Turkish immigrant students Arikan, Serkan
2017
29 3 p. 229-246
artikel
5 Policies and practices related to student assessment and learning outcomes—combining different purposes and ideals Skedsmo, Guri
2017
29 3 p. 225-228
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland