Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A multilevel analysis of Japanese middle school student and school socioeconomic status influence on mathematics achievement
Takashiro, Naomi
2016
29
3
p. 247-267
artikel
2
Criteria-referenced formative assessment in the arts
Chen, Fei
2017
29
3
p. 297-314
artikel
3
Might progress assessments hinder equitable progress? Evidence from England
Alcott, Benjamin
2017
29
3
p. 269-296
artikel
4
PISA mathematics and reading performance differences of mainstream European and Turkish immigrant students
Arikan, Serkan
2017
29
3
p. 229-246
artikel
5
Policies and practices related to student assessment and learning outcomes—combining different purposes and ideals
Skedsmo, Guri
2017
29
3
p. 225-228
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland