Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  A multilevel analysis of Japanese middle school student and school socioeconomic status influence on mathematics achievement
 
 
Titel: A multilevel analysis of Japanese middle school student and school socioeconomic status influence on mathematics achievement
Auteur: Takashiro, Naomi
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 29 (2016) nr. 3 pagina's 247-267
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland