Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Effects of the know-want-learn strategy on students’ mathematics achievement, anxiety and metacognitive skills
Tok, Şükran
2013
8
2
p. 193-212
artikel
2
Looking back: reasoning and metacognition with narrative texts
Franks, Bridget A.
2013
8
2
p. 145-171
artikel
3
Metacognitive monitoring in university classes: anticipating a graded vs. a pass-fail test affects monitoring accuracy
Barenberg, Jonathan
2013
8
2
p. 121-143
artikel
4
The effect of delayed-JOLs and sentence generation on children’s monitoring accuracy and regulation of idiom study
Loon, Mariëtte H. van
2013
8
2
p. 173-191
artikel
5
The relation between preschool children’s false-belief understanding and domain-general experimentation skills
Piekny, Jeanette
2013
8
2
p. 103-119
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland