Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Does matching peers at finer-grained levels of prior performance enhance gains in task performance from peer review?
Zong, Zheng
18
3
p. 425-456
artikel
2
Enhancing student learning and achievement through orchestration of group processes and group composition
Rosé, Carolyn P.
18
3
p. 323-327
artikel
3
Exploring the impact of chat-based collaborative activities and SRL-focused interventions on students’ self-regulation profiles, participation in collaborative activities, retention, and learning in MOOCs
Psathas, Georgios
18
3
p. 329-351
artikel
4
Promoting knowledge building through meta-discourse and epistemic discourse understanding
Tong, Yuyao
18
3
p. 353-391
artikel
5
The mechanism and effect of class-wide peer feedback on conceptual knowledge improvement: Does different feedback type matter?
Tan, Jesmine S. H.
18
3
p. 393-424
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland