Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Does matching peers at finer-grained levels of prior performance enhance gains in task performance from peer review? Zong, Zheng

18 3 p. 425-456
artikel
2 Enhancing student learning and achievement through orchestration of group processes and group composition Rosé, Carolyn P.

18 3 p. 323-327
artikel
3 Exploring the impact of chat-based collaborative activities and SRL-focused interventions on students’ self-regulation profiles, participation in collaborative activities, retention, and learning in MOOCs Psathas, Georgios

18 3 p. 329-351
artikel
4 Promoting knowledge building through meta-discourse and epistemic discourse understanding Tong, Yuyao

18 3 p. 353-391
artikel
5 The mechanism and effect of class-wide peer feedback on conceptual knowledge improvement: Does different feedback type matter? Tan, Jesmine S. H.

18 3 p. 393-424
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland