Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  The mechanism and effect of class-wide peer feedback on conceptual knowledge improvement: Does different feedback type matter?
 
 
Titel: The mechanism and effect of class-wide peer feedback on conceptual knowledge improvement: Does different feedback type matter?
Auteur: Tan, Jesmine S. H.
Chen, Wenli
Su, Junzhu
Su, Guo
Verschenen in: International journal of computer-supported collaborative learning
Paginering: Jaargang 18 () nr. 3 pagina's 393-424
Jaar: 2023-08-24
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland