Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An Expectancy-Value Model for Sustained Enrolment Intentions of Senior Secondary Physics Students
Abraham, Jessy
2014
45
4
p. 509-526
artikel
2
A Tri-part Model for Genetics Literacy: Exploring Undergraduate Student Reasoning About Authentic Genetics Dilemmas
Shea, Nicole A.
2014
45
4
p. 485-507
artikel
3
Exploring General Versus Task-Specific Assessments of Metacognition in University Chemistry Students: A Multitrait–Multimethod Analysis
Wang, Chia-Yu
2014
45
4
p. 555-579
artikel
4
Facilitating Changes in College Teaching Practices: Instructional Reform, Identity Conflict and Professional Community in a K-20 Partnership
Olitsky, Stacy
2014
45
4
p. 625-646
artikel
5
Global Patterns in Students’ Views of Science and Interest in Science
Griethuijsen, Ralf A. L. F. van
2014
45
4
p. 581-603
artikel
6
Identifying Taiwanese University Students’ Physics Learning Profiles and Their Role in Physics Learning Self-Efficacy
Lin, Tzung-Jin
2014
45
4
p. 605-624
artikel
7
Using a Constructed-Response Instrument to Explore the Effects of Item Position and Item Features on the Assessment of Students’ Written Scientific Explanations
Federer, Meghan Rector
2014
45
4
p. 527-553
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland