Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Using a Constructed-Response Instrument to Explore the Effects of Item Position and Item Features on the Assessment of Students’ Written Scientific Explanations
 
 
Titel: Using a Constructed-Response Instrument to Explore the Effects of Item Position and Item Features on the Assessment of Students’ Written Scientific Explanations
Auteur: Federer, Meghan Rector
Nehm, Ross H.
Opfer, John E.
Pearl, Dennis
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 45 (2014) nr. 4 pagina's 527-553
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland