Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
14 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Cross-Validity Comparison of Conjoint Analysis and ChoiceModels at Different Levels of Aggregation
William L. Moore
1998
9
2
p. 195-207
13 p.
artikel
2
A Cross-Validity Comparison of Conjoint Analysis and Choice Models at Different Levels of Aggregation
Moore, William L.
1998
9
2
p. 195-207
artikel
3
Combinatorial Optimization Approaches to Constrained MarketSegmentation An Application to Industrial Market Segmentation
Wayne S. DeSarbo
1998
9
2
p. 115-134
20 p.
artikel
4
Combinatorial Optimization Approaches to Constrained Market Segmentation: An Application to Industrial Market Segmentation
DeSarbo, Wayne S.
1998
9
2
p. 115-134
artikel
5
Family Members Projections of Each Others Preference andInfluence A Two-Stage Conjoint Approach
Benedict G.C. Dellaert
1998
9
2
p. 135-145
11 p.
artikel
6
Family Members' Projections of Each Other's Preference and Influence: A Two-Stage Conjoint Approach
Dellaert, Benedict G.C.
1998
9
2
p. 135-145
artikel
7
Quantity Discounts, Manufacturer and Channel Profit Maximization:Impact of Retailer Heterogeneity
Subramanian Balachander
1998
9
2
p. 169-179
11 p.
artikel
8
Quantity Discounts, Manufacturer and Channel Profit Maximization: Impact of Retailer Heterogeneity
Balachander, Subramanian
1998
9
2
p. 169-179
artikel
9
Technology and Optimal Segment Size
Sajeev Varki
1998
9
2
p. 147-167
21 p.
artikel
10
Technology and Optimal Segment Size
Varki, Sajeev
1998
9
2
p. 147-167
artikel
11
The Effect of Parent Brand Experience on Line Extension Trial andRepeat Purchase
Byung-Do Kim
1998
9
2
p. 181-193
13 p.
artikel
12
The Effect of Parent Brand Experience on Line Extension Trial and Repeat Purchase
Kim, Byung-Do
1998
9
2
p. 181-193
artikel
13
The Role of Brand Names and Visual Cues in Enhancing Memory forConsumer Packaged Goods
J. Colleen Mccracken
1998
9
2
p. 209-226
18 p.
artikel
14
The Role of Brand Names and Visual Cues in Enhancing Memory for Consumer Packaged Goods
Mccracken, J. Colleen
1998
9
2
p. 209-226
artikel
14 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland