Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
 
  The Role of Brand Names and Visual Cues in Enhancing Memory for Consumer Packaged Goods
 
 
Titel: The Role of Brand Names and Visual Cues in Enhancing Memory for Consumer Packaged Goods
Auteur: Mccracken, J. Colleen
Macklin, M. Carole
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 9 (1998) nr. 2 pagina's 209-226
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland