Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Celebrity endorsers' performance on the “ground” and on the “floor” Nicolau, Juan Luis
2012
24 2 p. 143-149
artikel
2 Do sustainable products make us prevention focused? Bullard, Olya
2012
24 2 p. 177-189
artikel
3 Is money really the root of all evil? The impact of priming money on consumer choice Tong, Luqiong
2013
24 2 p. 119-129
artikel
4 Regulatory fit effects for injunctive versus descriptive social norms: Evidence from the promotion of sustainable products Melnyk, Vladimir
2013
24 2 p. 191-203
artikel
5 RETRACTED ARTICLE: Why money meanings matter in decisions to donate time and money Chatterjee, Promothesh
2012
24 2 p. 109-118
artikel
6 Search engine advertisements: The impact of advertising statements on click-through and conversion rates Haans, Hans
2013
24 2 p. 151-163
artikel
7 To be or not to be different: Exploration of norms and benefits of color differentiation in the marketplace Labrecque, Lauren I.
2012
24 2 p. 165-176
artikel
8 When a celebrity endorser is disgraced: A twenty-five-year event study Bartz, Sherry
2013
24 2 p. 131-141
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland