Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Search engine advertisements: The impact of advertising statements on click-through and conversion rates
 
 
Titel: Search engine advertisements: The impact of advertising statements on click-through and conversion rates
Auteur: Haans, Hans
Raassens, Néomie
Hout, Roel van
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 24 (2013) nr. 2 pagina's 151-163
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland