Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A brand choice model for TV advertising management using single-source data Ban, Masataka
2010
22 4 p. 373-389
artikel
2 Ambivalence toward a country and consumers’ willingness to buy emblematic brands: The differential predictive validity of objective and subjective ambivalence measures on behavior Russell, Cristel Antonia
2010
22 4 p. 357-371
artikel
3 Do vendors benefit from promotions in a multi-vendor loyalty program? Dorotic, Matilda
2010
22 4 p. 341-356
artikel
4 Erratum to: How buyers forecast: Buyer–seller relationship as a boundary condition of the impact bias Monga, Ashwani
2011
22 4 p. 423
artikel
5 Incorporating long-term effects in determining the effectiveness of different types of online advertising Breuer, Ralph
2011
22 4 p. 327-340
artikel
6 The impact of the amount of available information on decision delay: The role of common features Nagpal, Anish
2010
22 4 p. 405-421
artikel
7 The relative advantages of benefit overlap versus category similarity in brand extension evaluation: The moderating role of self-regulatory focus Chang, Chung-Chau
2010
22 4 p. 391-404
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland