Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A brand choice model for TV advertising management using single-source data
Ban, Masataka
2010
22
4
p. 373-389
artikel
2
Ambivalence toward a country and consumers’ willingness to buy emblematic brands: The differential predictive validity of objective and subjective ambivalence measures on behavior
Russell, Cristel Antonia
2010
22
4
p. 357-371
artikel
3
Do vendors benefit from promotions in a multi-vendor loyalty program?
Dorotic, Matilda
2010
22
4
p. 341-356
artikel
4
Erratum to: How buyers forecast: Buyer–seller relationship as a boundary condition of the impact bias
Monga, Ashwani
2011
22
4
p. 423
artikel
5
Incorporating long-term effects in determining the effectiveness of different types of online advertising
Breuer, Ralph
2011
22
4
p. 327-340
artikel
6
The impact of the amount of available information on decision delay: The role of common features
Nagpal, Anish
2010
22
4
p. 405-421
artikel
7
The relative advantages of benefit overlap versus category similarity in brand extension evaluation: The moderating role of self-regulatory focus
Chang, Chung-Chau
2010
22
4
p. 391-404
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland