Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  A brand choice model for TV advertising management using single-source data
 
 
Titel: A brand choice model for TV advertising management using single-source data
Auteur: Ban, Masataka
Terui, Nobuhiko
Abe, Makoto
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 22 (2010) nr. 4 pagina's 373-389
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland