Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Ambivalence toward a country and consumers’ willingness to buy emblematic brands: The differential predictive validity of objective and subjective ambivalence measures on behavior
 
 
Titel: Ambivalence toward a country and consumers’ willingness to buy emblematic brands: The differential predictive validity of objective and subjective ambivalence measures on behavior
Auteur: Russell, Cristel Antonia
Russell, Dale W.
Klein, Jill
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 22 (2010) nr. 4 pagina's 357-371
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland