Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Development and evaluation of a Chinese version of the Questionnaire on Teacher Interaction (QTI)
Sun, Xiaojing
2017
21
1
p. 1-17
artikel
2
Elements affecting the development of professional learning communities in schools
Schaap, Harmen
2017
21
1
p. 109-134
artikel
3
Interplay of formative assessment and instructional quality—interactive effects on students’ mathematics achievement
Pinger, Petra
2017
21
1
p. 61-79
artikel
4
Measures of instruction for creative engagement: Making metacognition, modeling and creative thinking visible
Pitts, Christine
2017
21
1
p. 43-59
artikel
5
Student participation in learning environment improvement: analysis of a co-design project in a Finnish upper secondary school
Mäkelä, Tiina
2017
21
1
p. 19-41
artikel
6
Students’ perceptions of the learning environment in tertiary science classrooms in Myanmar
Khine, Myint Swe
2017
21
1
p. 135-152
artikel
7
Towards a better understanding of the potential of interactive whiteboards in stimulating mathematics learning
De Vita, Mauro
2017
21
1
p. 81-107
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland