Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Interplay of formative assessment and instructional quality—interactive effects on students’ mathematics achievement
 
 
Titel: Interplay of formative assessment and instructional quality—interactive effects on students’ mathematics achievement
Auteur: Pinger, Petra
Rakoczy, Katrin
Besser, Michael
Klieme, Eckhard
Verschenen in: Learning environments research
Paginering: Jaargang 21 (2017) nr. 1 pagina's 61-79
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland