Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
How teachers can improve their classroom interaction with students: New findings from teachers themselves
Solheim, Ksenia
2018
19
4
p. 511-538
artikel
2
Inside a self-improving school system: Collaboration, competition and transition
Hadfield, Mark
2018
19
4
p. 441-462
artikel
3
Learning from children’s voice in schools: Experiences from Ireland
Forde, Catherine
2018
19
4
p. 489-509
artikel
4
The Common Core debate on Twitter and the rise of the activist public
Supovitz, Jonathan
2018
19
4
p. 419-440
artikel
5
Towards an understanding of dynamics among teachers, teacher leaders, and administrators in a teacher-led school reform
Nguyen, Tuan D.
2018
19
4
p. 539-565
artikel
6
Transformational change in instruction with professional learning communities? The influence of teacher cultural disposition in high power distance contexts
Lee, Daphnee Hui Lin
2018
19
4
p. 463-488
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland