Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  How teachers can improve their classroom interaction with students: New findings from teachers themselves
 
 
Titel: How teachers can improve their classroom interaction with students: New findings from teachers themselves
Auteur: Solheim, Ksenia
Ertesvåg, Sigrun K.
Dalhaug Berg, Grete
Verschenen in: Journal of educational change
Paginering: Jaargang 19 (2018) nr. 4 pagina's 511-538
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland