Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Preliminary Analysis of Equivalence-Based Instruction to Train Instructors to Implement Discrete Trial Teaching
Cariveau, Tom
29
4
p. 787-805
artikel
2
A Structured Intervention to Increase Response Allocation to Instructional Settings for Children with Autism Spectrum Disorder
Cariveau, Tom
29
4
p. 699-716
artikel
3
At the Intersection of Derived Relations and Observational Learning: Teaching Fraction–Percentage Relations
Verdun, Victoria R.
29
4
p. 741-762
artikel
4
Effects of Error-Contingent Prompts Depend on Temporal Arrangement of Stimuli in Symbolic Matching to Sample
Gee, Providence A.
29
4
p. 657-674
artikel
5
Improving Compliance in Primary School Students with Autism Spectrum Disorder
Imasaka, Tsuyoshi
29
4
p. 763-786
artikel
6
Targeted and Intensive Consultation for Increasing Head Start and Elementary Teachers’ Behavior-Specific Praise
LaBrot, Zachary C.
29
4
p. 717-740
artikel
7
Training of Paraprofessionals by Their Classroom Teachers: A Descriptive Evaluation of Pyramidal Training Outcomes
Lerman, Dorothea C.
29
4
p. 675-698
artikel
8
Universal TCIT Improves Teacher–Child Interactions and Management of Child Behavior
Fawley, Kara D.
29
4
p. 635-656
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring