Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Applying a Randomized Interdependent Group Contingency Component to Classwide Peer Tutoring for Multiplication Fact Fluency
Hawkins, Renee O.
2009
18
4
p. 300-318
artikel
2
Cover-Copy-Compare and Spelling: One Versus Three Repetitions
Erion, Joel
2009
18
4
p. 319-330
artikel
3
Effects of Classwide Positive Peer “Tootling” to Reduce the Disruptive Classroom Behaviors of Elementary Students with and without Disabilities
Cihak, David F.
2009
18
4
p. 267-278
artikel
4
Rates of Specific Antecedent Instructional Practices and Differences Between Title I and non-Title I Schools
Stichter, Janine P.
2009
18
4
p. 331-344
artikel
5
Self-Monitoring of Attention Versus Self-Monitoring of Performance: Examining the Differential Effects Among Students with Emotional Disturbance Engaged in Independent Math Practice
Rafferty, Lisa A.
2009
18
4
p. 279-299
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring