Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Self-Monitoring of Attention Versus Self-Monitoring of Performance: Examining the Differential Effects Among Students with Emotional Disturbance Engaged in Independent Math Practice
 
 
Titel: Self-Monitoring of Attention Versus Self-Monitoring of Performance: Examining the Differential Effects Among Students with Emotional Disturbance Engaged in Independent Math Practice
Auteur: Rafferty, Lisa A.
Raimondi, Sharon L.
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 18 (2009) nr. 4 pagina's 279-299
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring