Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Review of the Effects of Interspersing Procedures on the Stages of Academic Skill Development
Cates, Gary L.
2005
14
4
p. 305-325
artikel
2
Causing Students to Choose More Language Arts Work: Enhancing the Validity of the Additive Interspersal Procedure
Meadows, Sadonya F.
2005
14
4
p. 227-247
artikel
3
Comparison of the Explicit Timing and Interspersal Interventions: Analysis of Problem Completion Rates, Student Preference, and Teacher Acceptability
Rhymer, Katrina N.
2005
14
4
p. 283-303
artikel
4
Effects of Interspersed Brief Problems on Students' Endurance at Completing Math Work
Montarello, Staci
2005
14
4
p. 249-266
artikel
5
Explicit Instruction With or Without High-p Sequences: Which is More Effective to Teach Multiplication Facts?
Lee, David L.
2005
14
4
p. 267-281
artikel
6
Increasing Learning by Getting Students to Choose to Complete More Work Introduction to a Special Issue on Interspersing Procedures
Cates, Gary L.
2005
14
4
p. 223-225
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring