Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Explicit Instruction With or Without High-p Sequences: Which is More Effective to Teach Multiplication Facts?
 
 
Titel: Explicit Instruction With or Without High-p Sequences: Which is More Effective to Teach Multiplication Facts?
Auteur: Lee, David L.
Stansbery, Sam
Kubina, Richard
Wannarka, Rachel
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 14 (2005) nr. 4 pagina's 267-281
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland