Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cognitive load in percentage change problems: unitary, pictorial, and equation approaches to instruction Ngu, Bing Hiong
2014
42 5 p. 685-713
artikel
2 Mathematics learning with multiple solution methods: effects of types of solutions and learners’ activity Große, Cornelia S.
2014
42 5 p. 715-745
artikel
3 Redesigning problem-based learning in the knowledge creation paradigm for school science learning Yeo, Jennifer
2014
42 5 p. 747-775
artikel
4 Student perceptions of facilitators’ social congruence, use of expertise and cognitive congruence in problem-based learning Yew, Elaine H. J.
2013
42 5 p. 795-815
artikel
5 Support, belonging, motivation, and engagement in the college classroom: a mixed method study Zumbrunn, Sharon
2014
42 5 p. 661-684
artikel
6 The effect of individual differences in the development of metacognitive strategy knowledge Karlen, Yves
2014
42 5 p. 777-794
artikel
7 The relationship between students’ preferred approaches to learning and behaviors during learning: An examination of the process stage of the 3P model Clinton, Virginia
2013
42 5 p. 817-837
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland