Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Cognitive load in percentage change problems: unitary, pictorial, and equation approaches to instruction
 
 
Titel: Cognitive load in percentage change problems: unitary, pictorial, and equation approaches to instruction
Auteur: Ngu, Bing Hiong
Yeung, Alexander Seeshing
Tobias, Stephen
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 42 (2014) nr. 5 pagina's 685-713
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland