Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Do expert clinical teachers have a shared understanding of what constitutes a competent reasoning performance in case-based teaching? Gauthier, Geneviève
2013
42 4 p. 579-594
artikel
2 Erratum to: The impact of incorrect examples on learning fractions: a field experiment with 6th grade students Heemsoth, Tim
2014
42 4 p. 659-660
artikel
3 Guiding the design of lessons by using the MAPLET framework: matching aims, processes, learner expertise and technologies Ifenthaler, Dirk
2013
42 4 p. 561-578
artikel
4 How groups cooperate in a networked geometry learning environment Lai, Kevin
2013
42 4 p. 615-637
artikel
5 Learning by restorying Slabon, Wayne A.
2014
42 4 p. 505-521
artikel
6 Making the failure more productive: scaffolding the invention process to improve inquiry behaviors and outcomes in invention activities Holmes, N. G.
2013
42 4 p. 523-538
artikel
7 Mind the gap! Students’ use of exemplars and detailed rubrics as formative assessment Lipnevich, Anastasiya A.
2013
42 4 p. 539-559
artikel
8 Student Learning Theory goes (back) to (high) school Ginns, Paul
2013
42 4 p. 485-504
artikel
9 Students’ images of mathematics Martin, Lee
2013
42 4 p. 595-614
artikel
10 The impact of incorrect examples on learning fractions: A field experiment with 6th grade students Heemsoth, Tim
2013
42 4 p. 639-657
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland