Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Mind the gap! Students’ use of exemplars and detailed rubrics as formative assessment
 
 
Titel: Mind the gap! Students’ use of exemplars and detailed rubrics as formative assessment
Auteur: Lipnevich, Anastasiya A.
McCallen, Leigh N.
Miles, Katharine Pace
Smith, Jeffrey K.
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 42 (2013) nr. 4 pagina's 539-559
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland