Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Constructivist learning (environments) and how to avoid another tower of Babel: reply to Renkl
Gijbels, David
2009
37
5
p. 499-502
artikel
2
Design and evaluation of a development portfolio: how to improve students’ self-directed learning skills
Kicken, Wendy
2008
37
5
p. 453-473
artikel
3
Exploring the deep-level reasoning questions effect during vicarious learning among eighth to eleventh graders in the domains of computer literacy and Newtonian physics
Gholson, Barry
2008
37
5
p. 487-493
artikel
4
Metacognition in chemical education: question posing in the case-based computerized learning environment
Kaberman, Zvia
2008
37
5
p. 403-436
artikel
5
The complexity of tool use in computer-based learning environments
Clarebout, Geraldine
2008
37
5
p. 475-486
artikel
6
Unraveling the influence of domain knowledge during simulation-based inquiry learning
Lazonder, Ard W.
2008
37
5
p. 437-451
artikel
7
Why constructivists should not talk about constructivist learning environments: a commentary on Loyens and Gijbels (2008)
Renkl, Alexander
2009
37
5
p. 495-498
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland