Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Why constructivists should not talk about constructivist learning environments: a commentary on Loyens and Gijbels (2008)
 
 
Titel: Why constructivists should not talk about constructivist learning environments: a commentary on Loyens and Gijbels (2008)
Auteur: Renkl, Alexander
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 37 (2009) nr. 5 pagina's 495-498
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland