Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A framework for integrating the history of mathematics into teaching in Shanghai Wang, Ke
2018
98 2 p. 135-155
artikel
2 Attitudes of high-school students taught using traditional and reform mathematics curricula in middle school: a retrospective analysis Moyer, John C.
2018
98 2 p. 115-134
artikel
3 Mathematics teacher educator-researchers’ perspectives on the use of theory in facilitating teacher growth Lin, Fou-Lai
2018
98 2 p. 197-214
artikel
4 Reconfiguring mathematical settings and activity through multi-party, whole-body collaboration Kelton, Molly L.
2018
98 2 p. 177-196
artikel
5 When intuitive conceptions overshadow pedagogical content knowledge: Teachers’ conceptions of students’ arithmetic word problem solving strategies Gvozdic, Katarina
2018
98 2 p. 157-175
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland