Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A framework for integrating the history of mathematics into teaching in Shanghai
Wang, Ke
2018
98
2
p. 135-155
artikel
2
Attitudes of high-school students taught using traditional and reform mathematics curricula in middle school: a retrospective analysis
Moyer, John C.
2018
98
2
p. 115-134
artikel
3
Mathematics teacher educator-researchers’ perspectives on the use of theory in facilitating teacher growth
Lin, Fou-Lai
2018
98
2
p. 197-214
artikel
4
Reconfiguring mathematical settings and activity through multi-party, whole-body collaboration
Kelton, Molly L.
2018
98
2
p. 177-196
artikel
5
When intuitive conceptions overshadow pedagogical content knowledge: Teachers’ conceptions of students’ arithmetic word problem solving strategies
Gvozdic, Katarina
2018
98
2
p. 157-175
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland