Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  When intuitive conceptions overshadow pedagogical content knowledge: Teachers’ conceptions of students’ arithmetic word problem solving strategies
 
 
Titel: When intuitive conceptions overshadow pedagogical content knowledge: Teachers’ conceptions of students’ arithmetic word problem solving strategies
Auteur: Gvozdic, Katarina
Sander, Emmanuel
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 98 (2018) nr. 2 pagina's 157-175
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland