Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
“Bigger number means you plus!”—Teachers learning to use clinical interviews to understand students’ mathematical thinking
Heng, Mary Anne
2013
83
3
p. 471-485
artikel
2
Book Review: Expertise in mathematics instruction: an international perspective. Yeping Li and Gabriele Kaiser (Eds.) (2011)
Hess, Kristin King
2013
83
3
p. 487-492
artikel
3
Examining calculator use among students with and without disabilities educated with different mathematical curricula
Bouck, Emily C.
2012
83
3
p. 369-385
artikel
4
Generating and using examples in the proving process
Sandefur, J.
2012
83
3
p. 323-340
artikel
5
How secondary level teachers and students impose personal structure on fractional expressions and equations—an expert-novice study
Rüede, Christian
2013
83
3
p. 387-408
artikel
6
New materialist ontologies in mathematics education: the body in/of mathematics
Freitas, Elizabeth de
2013
83
3
p. 453-470
artikel
7
The co-construction of learning difficulties in mathematics—teacher–student interactions and their role in the development of a disabled mathematical identity
Heyd-Metzuyanim, Einat
2012
83
3
p. 341-368
artikel
8
The juxtaposition of instructor and student perspectives on mathematics courses for elementary teachers
Hart, Lynn C.
2013
83
3
p. 429-451
artikel
9
University students’ grasp of inflection points
Tsamir, Pessia
2013
83
3
p. 409-427
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland