Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 “Bigger number means you plus!”—Teachers learning to use clinical interviews to understand students’ mathematical thinking Heng, Mary Anne
2013
83 3 p. 471-485
artikel
2 Book Review: Expertise in mathematics instruction: an international perspective. Yeping Li and Gabriele Kaiser (Eds.) (2011) Hess, Kristin King
2013
83 3 p. 487-492
artikel
3 Examining calculator use among students with and without disabilities educated with different mathematical curricula Bouck, Emily C.
2012
83 3 p. 369-385
artikel
4 Generating and using examples in the proving process Sandefur, J.
2012
83 3 p. 323-340
artikel
5 How secondary level teachers and students impose personal structure on fractional expressions and equations—an expert-novice study Rüede, Christian
2013
83 3 p. 387-408
artikel
6 New materialist ontologies in mathematics education: the body in/of mathematics Freitas, Elizabeth de
2013
83 3 p. 453-470
artikel
7 The co-construction of learning difficulties in mathematics—teacher–student interactions and their role in the development of a disabled mathematical identity Heyd-Metzuyanim, Einat
2012
83 3 p. 341-368
artikel
8 The juxtaposition of instructor and student perspectives on mathematics courses for elementary teachers Hart, Lynn C.
2013
83 3 p. 429-451
artikel
9 University students’ grasp of inflection points Tsamir, Pessia
2013
83 3 p. 409-427
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland