Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Absolute value inequalities: high school students’ solutions and misconceptions
Almog, Nava
2012
81
3
p. 347-364
artikel
2
A case study of one instructor’s lecture-based teaching of proof in abstract algebra: making sense of her pedagogical moves
Fukawa-Connelly, Timothy Patrick
2012
81
3
p. 325-345
artikel
3
Book Review: a dialog in the footsteps of the book “A journey in mathematics education research—insights from the work of Paul Cobb”; Erna Yackel, Koeno Gravemeijer and Anna Sfard (Eds.); (2011); A journey in mathematics education research—insights from the work of Paul Cobb
Hershkowitz, Rina
2012
81
3
p. 407-420
artikel
4
Book Review: Interpreting how students come to understand mathematics in the digital environment. Nigel Calder (2011). Processing mathematics through digital technologies: The primary years
Walshaw, Margaret
2012
81
3
p. 401-405
artikel
5
Developing fluency in the mathematical register through conversation in a tenth-grade classroom
Temple, Codruta
2012
81
3
p. 287-306
artikel
6
Situated learning in an abstract algebra classroom
Ticknor, Cindy S.
2012
81
3
p. 307-323
artikel
7
Students’ understanding of the general notion of a function of two variables
Martínez-Planell, Rafael
2012
81
3
p. 365-384
artikel
8
Unpacking understanding: the (re)search for the Holy Grail of mathematics education
Llewellyn, Anna
2012
81
3
p. 385-399
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland