Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Absolute value inequalities: high school students’ solutions and misconceptions Almog, Nava
2012
81 3 p. 347-364
artikel
2 A case study of one instructor’s lecture-based teaching of proof in abstract algebra: making sense of her pedagogical moves Fukawa-Connelly, Timothy Patrick
2012
81 3 p. 325-345
artikel
3 Book Review: a dialog in the footsteps of the book “A journey in mathematics education research—insights from the work of Paul Cobb”; Erna Yackel, Koeno Gravemeijer and Anna Sfard (Eds.); (2011); A journey in mathematics education research—insights from the work of Paul Cobb Hershkowitz, Rina
2012
81 3 p. 407-420
artikel
4 Book Review: Interpreting how students come to understand mathematics in the digital environment. Nigel Calder (2011). Processing mathematics through digital technologies: The primary years Walshaw, Margaret
2012
81 3 p. 401-405
artikel
5 Developing fluency in the mathematical register through conversation in a tenth-grade classroom Temple, Codruta
2012
81 3 p. 287-306
artikel
6 Situated learning in an abstract algebra classroom Ticknor, Cindy S.
2012
81 3 p. 307-323
artikel
7 Students’ understanding of the general notion of a function of two variables Martínez-Planell, Rafael
2012
81 3 p. 365-384
artikel
8 Unpacking understanding: the (re)search for the Holy Grail of mathematics education Llewellyn, Anna
2012
81 3 p. 385-399
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland