Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Bridging the macro- and micro-divide: using an activity theory model to capture sociocultural complexity in mathematics teaching and its development
Jaworski, Barbara
2009
72
2
p. 219-236
artikel
2
Changing practice, changing minds, from arithmetical to algebraic thinking: an application of the concerns-based adoption model (CBAM)
Tunks, Jeanne
2009
72
2
p. 161-183
artikel
3
Conditional inference and advanced mathematical study: further evidence
Inglis, Matthew
2009
72
2
p. 185-198
artikel
4
Didactical designs for students’ proportional reasoning: an “open approach” lesson and a “fundamental situation”
Miyakawa, Takeshi
2009
72
2
p. 199-218
artikel
5
Proof constructions and evaluations
Stylianides, Andreas J.
2009
72
2
p. 237-253
artikel
6
Researchers’ descriptions and the construction of mathematical thinking
Barwell, Richard
2009
72
2
p. 255-269
artikel
7
Using the onto-semiotic approach to identify and analyze mathematical meaning when transiting between different coordinate systems in a multivariate context
Montiel, Mariana
2009
72
2
p. 139-160
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland