Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Bridging the macro- and micro-divide: using an activity theory model to capture sociocultural complexity in mathematics teaching and its development
 
 
Titel: Bridging the macro- and micro-divide: using an activity theory model to capture sociocultural complexity in mathematics teaching and its development
Auteur: Jaworski, Barbara
Potari, Despina
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 72 (2009) nr. 2 pagina's 219-236
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland