Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book Review: The new mathematics education of new Europe. Alexander Karp (Ed.) (2020) Eastern European mathematics education in the decades of change
Lawrence, Snezana
116
2
p. 307-312
artikel
2
Correction to: Who benefits most from language‑responsive learning materials in mathematics? Investigating differential effects in heterogeneous classrooms
Lenz, Katja
116
2
p. 213
artikel
3
Creating equal groups from n items: mathematical creativity in kindergarten
Levenson, Esther S.
116
2
p. 145-163
artikel
4
Evolution of teachers’ professional learning when using a technological resource: a case study of a Tunisian primary school teacher
Khalloufi-Mouha, Faten
116
2
p. 281-306
artikel
5
“I’m a bit out of place here.”—Preservice teachers’ positioning in the figured world of university mathematics
Gildehaus, Lara
116
2
p. 237-255
artikel
6
Mathematical structures of simple and compound interest: An analysis of secondary teachers’ relational thinking
Cavalcante, Alexandre
116
2
p. 215-235
artikel
7
Semiotic mediation of gestures in the teaching of early algebra: the case of the equal sign
Stylianou, Despina A.
116
2
p. 257-279
artikel
8
Socio-ecological gestures of mathematics education
Coles, Alf
116
2
p. 165-183
artikel
9
Who benefits most from language-responsive learning materials in mathematics? Investigating differential effects in heterogeneous classrooms
Lenz, Katja
116
2
p. 185-211
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland