Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Who benefits most from language-responsive learning materials in mathematics? Investigating differential effects in heterogeneous classrooms
 
 
Titel: Who benefits most from language-responsive learning materials in mathematics? Investigating differential effects in heterogeneous classrooms
Auteur: Lenz, Katja
Obersteiner, Andreas
Wittmann, Gerald
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 116 () nr. 2 pagina's 185-211
Jaar: 2024-04-27
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland