Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: International and diverse. Failed but seminal. Dirk de Bock (Ed.). (2023) Modern Mathematics. An International Movement? Oller-Marcén, Antonio M.

115 2 p. 313-320
artikel
2 Developing a diagnostic framework for primary and secondary students’ reasoning difficulties during mathematical problem solving Säfström, Anna Ida

115 2 p. 125-149
artikel
3 Differential effects of private tutoring on groups of students’ mathematics achievements: a longitudinal study Zhang, Yuhuan

115 2 p. 197-222
artikel
4 How pedagogical content knowledge sharpens prospective teachers’ focus when judging mathematical tasks: an eye-tracking study Brunner, Kirsten

115 2 p. 177-196
artikel
5 Mathematical modelling as a vehicle for eliciting algorithmic thinking Lehmann, Timothy H.

115 2 p. 151-176
artikel
6 Professional development for teaching mathematics with technology: a comparative study of facilitators’ beliefs and practices in China and Germany Thurm, Daniel

115 2 p. 247-269
artikel
7 Seeing number relations when solving a three-digit subtraction task Kullberg, Angelika

115 2 p. 271-287
artikel
8 Strongly didactic contracts and mathematical work Kuzniak, Alain

115 2 p. 289-312
artikel
9 Teachers pose and design context-based mathematics tasks: what can be learned from product evolution? Marco, Nadav

115 2 p. 223-246
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland