Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book Review: International and diverse. Failed but seminal. Dirk de Bock (Ed.). (2023) Modern Mathematics. An International Movement?
Oller-Marcén, Antonio M.
115
2
p. 313-320
artikel
2
Developing a diagnostic framework for primary and secondary students’ reasoning difficulties during mathematical problem solving
Säfström, Anna Ida
115
2
p. 125-149
artikel
3
Differential effects of private tutoring on groups of students’ mathematics achievements: a longitudinal study
Zhang, Yuhuan
115
2
p. 197-222
artikel
4
How pedagogical content knowledge sharpens prospective teachers’ focus when judging mathematical tasks: an eye-tracking study
Brunner, Kirsten
115
2
p. 177-196
artikel
5
Mathematical modelling as a vehicle for eliciting algorithmic thinking
Lehmann, Timothy H.
115
2
p. 151-176
artikel
6
Professional development for teaching mathematics with technology: a comparative study of facilitators’ beliefs and practices in China and Germany
Thurm, Daniel
115
2
p. 247-269
artikel
7
Seeing number relations when solving a three-digit subtraction task
Kullberg, Angelika
115
2
p. 271-287
artikel
8
Strongly didactic contracts and mathematical work
Kuzniak, Alain
115
2
p. 289-312
artikel
9
Teachers pose and design context-based mathematics tasks: what can be learned from product evolution?
Marco, Nadav
115
2
p. 223-246
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland