Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Establishing Criteria for High Ability versus Selective Admission to Gifted Programs: Implications for Policy and Practice
Barbara Louis
2000
12
3
p. 295-314
20 p.
artikel
2
Establishing Criteria for High Ability versus Selective Admission to Gifted Programs: Implications for Policy and Practice
Louis, Barbara
2000
12
3
p. 295-314
artikel
3
Intelligence and Educational Practices: Deja Vu all Over Again
Elena L. Grigorenko
2000
12
3
p. 361-364
4 p.
artikel
4
Intelligence and Educational Practices: Deja Vu all Over Again
Grigorenko, Elena L.
2000
12
3
p. 361-364
artikel
5
Intelligence in the Wild: A Dispositional View of Intellectual Traits
David Perkins
2000
12
3
p. 269-293
25 p.
artikel
6
Intelligence in the Wild: A Dispositional View of Intellectual Traits
Perkins, David
2000
12
3
p. 269-293
artikel
7
Metacognition and Multiplicity: The Arts as Models and Agents
Jessica Hoffmann Davis
2000
12
3
p. 339-359
21 p.
artikel
8
Metacognition and Multiplicity: The Arts as Models and Agents
Davis, Jessica Hoffmann
2000
12
3
p. 339-359
artikel
9
The AbilityAchievement Discrepancy: Does it Contribute to an Understanding of Learning Disabilities?
Marianne S. Meyer
2000
12
3
p. 315-337
23 p.
artikel
10
The Ability–Achievement Discrepancy: Does it Contribute to an Understanding of Learning Disabilities?
Meyer, Marianne S.
2000
12
3
p. 315-337
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland