Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Applying neural computing to target marketing Zahavi, Jacob
1997
11 4 p. 76-93
artikel
2 Customer lifetime valuation to support marketing decision making Robert Dwyer, F.
1997
11 4 p. 6-13
artikel
3 Database marketing Petrison, Lisa A.
1997
11 4 p. 109-125
artikel
4 Direct marketing and the use of individual-level consumer information: Determining how and when “privacy” matters Nowak, Glen J.
1997
11 4 p. 94-108
artikel
5 Direct marketing modeling with CART and CHAID Haughton, Dominique
1997
11 4 p. 42-52
artikel
6 Expanding the role of the direct marketing database Roberts, Mary Lou
1997
11 4 p. 26-35
artikel
7 From the editors Deighton, John
1997
11 4 p. 4-5
artikel
8 From the practitioner Yeck, John D.
1997
11 4 p. 2-3
artikel
9 Issues and problems in applying neural computing to target marketing Zahavi, Jacob
1997
11 4 p. 63-75
artikel
10 [No title] Church, Nancy J.
1997
11 4 p. 126-135
artikel
11 Reinventing direct marketing Copp, Vincent F.
1997
11 4 p. 14-25
artikel
12 The use of need-based segmentation for developing segment-specific direct marketing strategies Peltier, James W.
1997
11 4 p. 53-62
artikel
13 Using customer satisfaction research for relationship marketing: A direct marketing approach Gengler, Charles E.
1997
11 4 p. 36-41
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland