Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
 
  The use of need-based segmentation for developing segment-specific direct marketing strategies
 
 
Titel: The use of need-based segmentation for developing segment-specific direct marketing strategies
Auteur: Peltier, James W.
Schribrowsky, John A.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 11 (1997) nr. 4 pagina's 53-62
Jaar: 1997
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Originally published in [1997] by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland