Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Using customer satisfaction research for relationship marketing: A direct marketing approach
 
 
Titel: Using customer satisfaction research for relationship marketing: A direct marketing approach
Auteur: Gengler, Charles E.
Popkowski Leszczyc, Peter T.L.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 11 (1997) nr. 4 pagina's 36-41
Jaar: 1997
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Originally published in [1997] by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland