Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consonant/vowel asymmetry in early word form recognition Poltrock, Silvana
2015
131 C p. 135-148
14 p.
artikel
2 Cover 2: Editorial Board 2015
131 C p. IFC-
1 p.
artikel
3 From local to global processing: The development of illusory contour perception Nayar, Kritika
2015
131 C p. 38-55
18 p.
artikel
4 Interoceptive ability and body awareness in autism spectrum disorder Schauder, Kimberly B.
2015
131 C p. 193-200
8 p.
artikel
5 Learning categories via rules and similarity: Comparing adults and children Rabi, Rahel
2015
131 C p. 149-169
21 p.
artikel
6 Preschoolers’ mutualistic conception of seeing is related to their knowledge of the pronoun “each other” Moll, Henrike
2015
131 C p. 170-185
16 p.
artikel
7 Preschoolers perform more informative experiments after observing theory-violating evidence van Schijndel, Tessa J.P.
2015
131 C p. 104-119
16 p.
artikel
8 Process dissociation of familiarity and recollection in children: Response deadline affects recollection but not familiarity Koenig, Laura
2015
131 C p. 120-134
15 p.
artikel
9 Refining the quantitative pathway of the Pathways to Mathematics model Sowinski, Carla
2015
131 C p. 73-93
21 p.
artikel
10 Rule-based category use in preschool children Mathy, Fabien
2015
131 C p. 1-18
18 p.
artikel
11 Set size and culture influence children’s attention to number Cantrell, Lisa
2015
131 C p. 19-37
19 p.
artikel
12 The development of emotion concepts: A story superiority effect in older children and adolescents Widen, Sherri C.
2015
131 C p. 186-192
7 p.
artikel
13 The origins of children’s metamemory: The role of theory of mind Lecce, Serena
2015
131 C p. 56-72
17 p.
artikel
14 What you get is what you believe: Eighteen-month-olds demonstrate belief understanding in an unexpected-identity task Buttelmann, Frances
2015
131 C p. 94-103
10 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland