Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modeling
Abós Catalán, Ángel
2018
52
C
p. 48-60
artikel
2
Broadening the nomological network of classroom goal structures using doubly latent multilevel modeling
Khajavy, Gholam Hassan
2018
52
C
p. 61-73
artikel
3
Developing low-income children’s vocabulary and content knowledge through a shared book reading program
Neuman, Susan B.
2018
52
C
p. 15-24
artikel
4
Dimensional comparisons: How academic track students’ achievements are related to their expectancy and value beliefs across multiple domains
Gaspard, Hanna
2018
52
C
p. 1-14
artikel
5
Editorial Board
2018
52
C
p. ii
artikel
6
Effects of reading real versus print-out versions of multiple documents on students’ sourcing and integrated understanding
Salmerón, Ladislao
2018
52
C
p. 25-35
artikel
7
Reverse the routine: Problem solving before instruction improves conceptual knowledge in undergraduate physics
Weaver, Joanna P.
2018
52
C
p. 36-47
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland