Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modeling Abós Catalán, Ángel
2018
52 C p. 48-60
artikel
2 Broadening the nomological network of classroom goal structures using doubly latent multilevel modeling Khajavy, Gholam Hassan
2018
52 C p. 61-73
artikel
3 Developing low-income children’s vocabulary and content knowledge through a shared book reading program Neuman, Susan B.
2018
52 C p. 15-24
artikel
4 Dimensional comparisons: How academic track students’ achievements are related to their expectancy and value beliefs across multiple domains Gaspard, Hanna
2018
52 C p. 1-14
artikel
5 Editorial Board 2018
52 C p. ii
artikel
6 Effects of reading real versus print-out versions of multiple documents on students’ sourcing and integrated understanding Salmerón, Ladislao
2018
52 C p. 25-35
artikel
7 Reverse the routine: Problem solving before instruction improves conceptual knowledge in undergraduate physics Weaver, Joanna P.
2018
52 C p. 36-47
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland