Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Reverse the routine: Problem solving before instruction improves conceptual knowledge in undergraduate physics
 
 
Titel: Reverse the routine: Problem solving before instruction improves conceptual knowledge in undergraduate physics
Auteur: Weaver, Joanna P.
Chastain, Raymond J.
DeCaro, Daniel A.
DeCaro, Marci S.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 52 (2018) nr. C pagina's 36-47
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland