Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Alignment and misalignment of classroom experiences from Pre-K to kindergarten
Vitiello, Virginia E.
52
PB
p. 44-56
artikel
2
Editorial Board
52
PB
p. ii
artikel
3
Examining how rural ecological contexts influence children’s early learning opportunities
Iruka, Iheoma U.
52
PB
p. 15-29
artikel
4
(Mis)Alignment of instructional policy supports in Pre-K and kindergarten: Evidence from rural districts in North Carolina
Cohen-Vogel, Lora
52
PB
p. 30-43
artikel
5
Obituary
52
PB
p. iii
artikel
6
Observing individual children in early childhood classrooms using Optimizing Learning Opportunities for Students (OLOS): A feasibility study
Connor, Carol McDonald
52
PB
p. 74-89
artikel
7
Promoting content-enriched alignment across the early grades: A study of policies & practices in the Boston Public Schools
McCormick, Meghan P.
52
PB
p. 57-73
artikel
8
Understanding alignment in children’s early learning experiences: Policies and practices from across the United States
Harding, Jessica F.
52
PB
p. 1-4
artikel
9
Understanding policies and practices that support successful transitions to kindergarten
Purtell, Kelly M.
52
PB
p. 5-14
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland