Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Alignment and misalignment of classroom experiences from Pre-K to kindergarten Vitiello, Virginia E.

52 PB p. 44-56
artikel
2 Editorial Board
52 PB p. ii
artikel
3 Examining how rural ecological contexts influence children’s early learning opportunities Iruka, Iheoma U.

52 PB p. 15-29
artikel
4 (Mis)Alignment of instructional policy supports in Pre-K and kindergarten: Evidence from rural districts in North Carolina Cohen-Vogel, Lora

52 PB p. 30-43
artikel
5 Obituary
52 PB p. iii
artikel
6 Observing individual children in early childhood classrooms using Optimizing Learning Opportunities for Students (OLOS): A feasibility study Connor, Carol McDonald

52 PB p. 74-89
artikel
7 Promoting content-enriched alignment across the early grades: A study of policies & practices in the Boston Public Schools McCormick, Meghan P.

52 PB p. 57-73
artikel
8 Understanding alignment in children’s early learning experiences: Policies and practices from across the United States Harding, Jessica F.

52 PB p. 1-4
artikel
9 Understanding policies and practices that support successful transitions to kindergarten Purtell, Kelly M.

52 PB p. 5-14
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland