Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
 
  POSTMODERN PAZARLAMA PERSPEKTİFİ
 
 
Titel: POSTMODERN PAZARLAMA PERSPEKTİFİ
Auteur: Muazzez BABACAN
Ferah ONAT
Verschenen in: Ege akademik bakis
Paginering: Jaargang 2 (2002) nr. 1 pagina's 11-19
Jaar: 2002
Inhoud: Beginning with the environment around marketing,postmodern culture, is causing new synthesis andnew presentations that are local and universal.Fluctuations and crisis in world economy;electronic commerce and virtual communicationopportunities that Internet provided, have alltransformed presentations of product diversity,distribution and forms of transportation. Accordingto atmosphere, presentation of unrelated productstogether, getting contribution and advertising frompostmodern art in publicity, making marketingcommunication messages in eclecting form, all arethe impacts on consumption patterns which wascaused by postmodern culture. In this article,postmodern perspectives of marketing is mentionedand different examples are given.
Uitgever: Ege University, Faculty of Economics and Administrative Sciences (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland